tisdag 31 januari 2012

Köket

Hej på er alla fina!
Idag tänkt jag bjuda på några bilder från vårt kök vi har ju en "köksdel" och en "matdel" med köksbord och så i. Idag blir det bild från skänken som vi har i matdelen.


Ni får också se en glimt av det underbara porslin jag säljer i butiken från THG, fantastiskt vackert och inte så dyrt!!
Tallrikshylla från Ib-laursen.
Vi kämpar i övrigt på med våra förkylningar jag och lilla skrutt fia!
Önskar er alla en härlig tisdag och lämna gärna en kommentar det gör mig så glad!
                                                                             Kram Emmelie

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Din skänk och tallrikshylla är så fin, har beundrat dem flera gånger! :) hoppas ni kryar på er snart, jag åkte allt ändå.. Det har gått bra men är en yr höna nu! :) och till råga på allt fanns det magsjuka på avd, fattas ju bara att man får det med! :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja magsjuka kan kvitta vi har haft en släng i veckan men nu bra igen! hoppas du kommer att trivas! tack för dom fina orden om skänken! kramis!

    SvaraRadera