tisdag 13 mars 2012

Nu ska ni få veta!!...

Vänner!
Som ni märkt och som jag skrivit förut har jag haft en hemlighet som jag nu tänkte dela med mig om...
Tiden springer i väg och jag har massor av spännande äventyr framför mig, och självklart vill jag dela med mig här på bloggen!
Jag ska nämligen gifta mig i vår med min underbara M..
Så nu är alla inbjudningar ute och idag tänkte jag visa en skymt av dom samt en fin bok som heter bröllop och fest!! den kommer från pandurohobby och har verkligen fin inspiration för dukningar och kort! *tipsilitips*
Just nu ska jakten på den perfekta klänningen börja.. tankar på dukning och bordsplacering och allt som hör bröllop till har ni några bra tips på sidor, böcker eller annan inspiration??


På korten har jag använt mig av en låttext av Sonja Aldén tycker den är så fin...

Bilder ur boken som finns att köpa här http://www.pandurohobby.se/Katalog/70-Verktyg/7080-Barn-Junior/708005-Verktyg/1/600773-Bok-Brollop-och-fest---Svensk 99:-

Ha en fantastisk dag!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar