onsdag 9 maj 2012

Fullt ös!

Hej vänner!
Här hos mig har det varit några riktigt fullt ös dagar! Lördagen började med fantastisk fika med Anna* 2 hemma hos Anna med fina bloggen vita veranda! Med andra Anna som oxå blogga på Annas skattkammare! Därefter vidare till skoj loppis i Maries trädgård i Hjo som jag skrev om i tidigare inlägg. Men sen go vänner bar det iväg på möhippa som jag inte anat något av!!! Skoj å vilka fina vänner man har! Lycka! Antar dock att jag inte så lika hejig ut i min outfit!!
Hoppas jag inte heller skrämde iväg dig Anna! Stark första inryck å vad är det man säger man får bara en chans till första intryck!! Hihi kram på er!

2 kommentarer:

  1. Härligt att se Dig så överraskad vännen. Inte varje dag man lyckas lura dej så!

    SvaraRadera
  2. Kan tänka att det var skoj! kram!

    SvaraRadera