måndag 14 januari 2013

Gravid❤

Hej på er!

Nu är det dax att dela med mig av min och min lilla familjs stora nyhet❤

Tiden går och jag befinner mig i vecka 22 av min graviditet!

Jag mår bra och den värsta illamåendet börjar ge med sig. Vi har varit på ett ljuvligt litet ultraljud och sett på denna lilla/ lille krabat❤
Jag känner mig oändligt glad och tacksam för det lilla livet i min mage!
Glad och varm i ❤ av tanken att lilla M ska få ett syskon och att få en större familj omkring mig.
Ultraljudet är ju en känsla av bekräftelse och lycka man blir alldeles rörd och tagen och lycklig av stunden!

I Maj är det beräknat att lillebror eller lillasyster kommer till oss❤

Kram

9 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är så roligt med er lilla bebis, tänk att m ska bli storasyster! :)
    Massa kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina vän!
      Det ska bli både spännande och mysigt! jag vet bara inte om jag ska knipa eller jobba på så vi hinner med en speciell dag till i samma veva! hihi
      spännande vår! Välkommen!

      ps: SAKNAR DIG!!

      Radera
  2. Spännande tid vännen, syskon är något av det bästa som finns <3 Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så vi har ju verkligen en skoj tid framför oss! hoppas ni också är krya nu så vi kan ses snart! längtar efter vanilj semla...

      kramis!

      Radera
  3. Grattis igen! =) Det är ju alltid speciellt med första barnet men även med andra barnet är det ju spännande kan jag tänka mig, att ge barnet ett syskon och att bli en familj på ett annat sätt.

    Kram från Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ja det är nog så första är speciellt på sitt sätt, men andra är också en spännande och förväntansfull tid och lyckan är ju total! Kram

      Radera
  4. Grattis! jag har också två barn och det är livets goda att få barn och utöka sin familj! Lycka till och tack för fin och inspirerande blogg! Kram/ Linn

    SvaraRadera
  5. Hej, tack snälla du :) Stort grattis till dig och din familj. Kram Knorkan

    SvaraRadera