tisdag 12 februari 2013

Längtan om vår!

Hej fina vänner!

Hoppas ni har det bra! Efter en hektisk förra vecka har jag denna vecka lite lugnare vecka med jobbet men med mycket pappersjobb att göra.. Å packa upp varor och skicka iväg endel härliga paket fyllda med vår till kunder som fått in känslan om varmare tider trots ordentligt snötäcke ute!

Hur är ni?, längtar ni efter vår och sommar eller njuter ni av den vackra vintern med snön ute som lyser upp!

Jag gör både ock jag liksom gillar det som det är ute nu, vackert, glittrande och tid för vinterlek ute. Man tar sig liksom tid saker...
Samtidigt som jag längtar massor efter ljuset, värmen, härliga färger och mindre kläder i hallen!!!

Idag bjuder jag på bild från vardagsrummet där jag unnat mig lite energi i form av tulpaner!

Ha en fin dag!



2 kommentarer:

  1. H älskar ju att åka pulka så visst är det roligt med lite snö, men nu väntar man på våren! Det är ju så bökigt nu när man ska ut och man måste palta på sig så mycket kläder.. Tänk när man bara kan ta på sig ett par skor och en tunn jacka! =) Vad roligt att packa upp nya varor!!

    Kram / malin

    SvaraRadera
  2. Så roligt att få lite av varje, vår i butiken och vinter ute. :) jag tycker om snö, och har gärna snö till våren kommer, hellre snö än slask och regn. :) så fint på ditt fina bord med härliga tulpaner!
    Kram kram!

    SvaraRadera