tisdag 14 april 2015

Vilken dag!

Ja gårdagen va en rolig dag. Har varit med om en kul och annorlunda upplevelse.
 Jag har ju själv alltid blivit inspirerad av tidningar bloggar osv och igår var det dax för en dag som jag länge sett fram emot!! Vi hade härliga Lotta med bloggen fyra årstider på besök, hon fotade vårt hem och nu får vi se om de blir sålt som reportage! Besök hennes blogg, om ni inte gjort de!  
I nuläget vet vi hur, om eller vart det i så fall hamnar. Men vi får se! Jag visar er lite bilder som jag tog vid sidan av hon jobba. Jag kände mig lite nervös innan men så fort Lotta klev in i dörren blev de avslappnat och trevligt och det va verkligen jätte roligt! 
Kvällen avslutades men en helt tokig och skrattfylld tjejkväll! 


Ha en fin dag! 


Kram/ Emmelie  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar